Articole

Ce pot face cu creditul din cont? Creditul din cont se poate folosi la plata facturilor a serviciilor comandate pe site-ul host23.ro Cand se activeaza serviciul comandat? Serviciul se activeaza in cateva minute dupa ce factura a fost platita, cu exceptia dedicatelor... Cand se emite factura? Factura se emite dupa ce comanda a fost plasata pe site-ul Host23.ro Cand se reinnoieste serviciul? Factura pentru seviciile active se emit cu 14 zile inainte de expirare.Veti primi pe email... Cand se suspenda serviciul? Serviciul se suspenda dupa 3 zile de cand a expirat valabilitatea lui. Cum Platesc Factura ? Factura se poate plati din Contul de client.Va duceti la FACTURI, dati click pe factura care... Cum fac backup la serviciul comandat? Back-up la fisierele serviciului dvs. se face cu ajutorul FTP-ului Cum imi fac cont? Contul se creeaza atunci cand plasati comanda pe care o doriti sau accesand meniul Contul meu si... Cum platesc cu Cardul? Se poate plati cu card Visa sau Mastercard.Va duceti la FACTURI din Contul de client, alegeti... Cum platesc prin paysafecard? Se poate plati prin paysafecard cu PIN sau cu cont de my.paysafecard.com.<br>Va conectati... Cum platesc prin transfer bancar? Se poate plati direct de la orice unitate bancara ce apartine de Raiffeisen Bank.<br>Pe... Cum pot inchide sau anula un serviciu? Pentru a anula un serviciu, intrati in Contul de client, la servicii, va duceti pe serviciul care... Cum pot modifica un serviciu deja achizitionat? Acest lucru se poate face printr-un Ticket catre dep. Comercial, in care precizati la ce pachet... Fisierele cat timp raman salvate? Daca au trecut cele 3 zile de suspendare, serviciul va fi anulat automat si fisierele vor fi... Pot modifica adresa de email? Pentru persoane fizice, adresa de email se poate modifica, trimitand un email catre... Pot modifica titularul contului? Da, se poate modifica, trimitand un email catre sales@host23.ro, cu o poza la buletin.Numele de... Pot muta serviciul meu pe un alt cont de client? Se poate muta serviciul in alt cont de pe Host23.ro, daca este activ si nu este emisa factura... Pot plati in avans? Sigur, se poate plati in avans, facand un ticket catre Departament Comercial, in care se... Pot primi refund la serviciul comandat? In cazul in care va razganditi sau nu sunteti multumit de serviciul achizitionat, se poate face... Pot scoate creditul din contul de pe Host23.ro? In acest moment nu exista posibilitatea scoaterii creditului din contul gazduirejocuri. Se poate reactiva serviciul suspendat? Daca serviciul este in perioada de suspendare, atunci se va reactiva dupa ce factura a fost... Se pot adauga fonduri in contul de client? Se pot adauga fonduri accesand din contul de client meniul Adaugare Fonduri. Se va adauga suma pe... Se pot renunta la serviciile de pe Host23.ro? Da, se poate renunta.Trebuie sa va duceti in contul host23.ro, la servicii si dati inchidere pe... Serviciile se prelungesc automat? Daca exista credit suficient in contul Host23.ro si factura emisa pentru luna urmatoare, a... Unde gasesc datele de la serviciul comandat? Datele de la serviciul comandat se vor trimite pe adresa de email,in INBOX sau SPAM, dupa ce...
« înapoi